Det är över....

Hehe, ja julen är över nu. Ganska roligt hur folket stressar omkring för att inhandla hur mycket mat som helst och oftast alldeles för mycket julklappar o sen är det över i ett naffs... ja, så är det.. Har jobbat nästan hela julen (förutom annandagen då vi hade stängt) o det har varit ganska skönt endå.. Tiden har ju gått om man säger så.. Julafton brukar ju ha en tendens at vara väääldigt lång annars.. Är iaf väldigt nöjd med denna julen, förutom att min lillasyster inte va med oss=( Har ätit god mat, haft bra sällskap och fått fina klappar.. Och det viktigaste, mina nära och kära blev glada över det jag hade att ge dom.
Juldagen blev det utgång.. Riktigt skoj;) Mer tänker jag inte säga.....
Igår va det jobb igen och var lite segt att kliva upp men kom igång ganska fort.. Väl på jobbet så flög tiden iväg för engångs skull..Hem och lagade mat till Alec o Jonas o sen slockna jag i soffan några timmar=)
Vakna till liv igen och följde med Alec till stallet där vi tog varsin häst och gick en sväng. Va riktigt skoj. Ucke va såå snäll mot mig fast jag tyckte att han va lite för stor och bufflig=)
Mitt hjärta Janiina kom och tog en cigg med mig på stationen oxå=) Hon ringde när hon hade 30 km kvar till Linköping och berättade att hon var på väg till Stockholm. Lite snopen blev jag då=) Men är glad att vi sågs en liten stund iaf.. Saknar dig hela tiden gums.
Nu är det dags att börja ladda för nyåret som ska upplevas i Malmö och där det kommer bli helt sinnes=) Kommer bli ett nyår som sent kommer att glömmas=) Woop woop...
Nä nu ska jag krypa ner i soffan..

Puzz på er så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0