Yoga....

Ja hmmm...Svårt men riktigt kul o det kändes i hela kroppen vill jag lova. Men efter passet igår så har jag även upptäckt hur osmidig jag är..O då menar jag verkligen osmidig. Tanken är väl att gå på den här yogan varannan vecka så får hoppas på att jag i framtiden kan stå i krigar positionen utan att börja skaka=) Skulle verkligen velat gått varje vecka men eftersom jag jobbar som jag gör så kan jag bara varannan..Snyft! Lite synd om mig...
Nu kommer jag iaf inte skriva på några dagar eftersom jag åker ner till hc imorn=)
Blir sista gången för den här säsongen så nu ska jag bara njuta av att träffa alla vänner...
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-13 @ 17:08:29
Postat av: massören

Gud va duktig du är som har börjat träna....

Hör av dig om du vill ha en massage...

2008-08-13 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0