Oj då...

Oj va tiden sprang iväg.. Va ett tag sen jag fyllde och alltså ett tag sen det senaste inlägget..Ups!!!
Mycket har väl hänt, min sambo har fyllt 30 och det firade vi med en fest hemma och sen en sväng på krogen. Riktigt trevligt faktiskt. Tyckte dock inte om krogen som vi va på men det va bara att stå ut och se glad ut för hans skull.. Annars har jag jobba hela sommaren nästan, hade en vecka ledigt förra veckan. Kändes som man kunde jobbat eftersom det är så mycket som ska hända när man väl är ledig. Det som var riktigt kul va att min älskade pappa var nere och hälsade på. Har inte träffat han sen i julas så det kändes uderbart att få ha honom här i 2 dagar. Sen har ju självklart min söta lillasyster varit här och henne pojkvän. Har haft skit kul med dom. Dom kan få en att skratta hela tiden vill jag lova. Sen har jag ju varit på Hc oxå.. Är så kul att komma ner o träffa alla. Känns som det bara va en stund sen man sågs fast det är över en månad sen jag träffa vissa och över 10 månader sen man vissa. Helt underbart säger jag bara.
Aja, idag är min lediga dag innan jag kör hela helgen och nästa vecka men...
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0