Måndag igen...

Överelvde helgen med nöd o näppe=) Gick bra att hämta brorsan och hans flickvän. Kom knappt upp ur sängen i lördags morse eftersom träningsverken kommit på riktigt.. Kunde inte lyfta vänstra armen nånting typ. Gick ändå ganska bra o jobba tycker jag, det är ju bara att bita ihop. Tyckte det va lite skönt med värk eftersom jag visste att jag gjort n ågot nyttigt för den.
Idag är det att jobba som gäller. Ska åka o lämna Hanni hemma hos mamma först. Men imorn är det träning igen som gäller=)
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-08-11 @ 11:21:48
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, jag ska snart färga håret. Men jag kan inte bestämma mig för om jag vill bli blond eller brunett?!?! vad tycker du? Det finns bilder på min blogg hur jag har sett ut i båda färgerna, och hur jag ser ut nu! Tack :D

2008-08-11 @ 11:23:56
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0