Jag lever....

än så länge iaf. Va så j-vla kul igår=) Det kommer det bli mera av nu känner jag. Träningsverken börjar sakta smyga sig på. Kom upp ur sängen ganska enkelt men börjar känna nu hur den kommer och vill inte vakna imorn när den kommit ordentligt=) Aja kul var det iaf och på tisdag smäller det igen...
Annars har jag fullspäckat schema.. Jobba till halv 9 ikväll o sen blir det upp till arlanda för att hämta bror o hans tjej. Hem igen o sova o sen upp o jobba igen. Sen är det lite fest imorn kväll o sen ska jag hämta mammas hund som jag ska va hundvakt åt till på mån...O sen rullar det på resten av heögen o hela veckan...Hoppas jag får tid att skriva lite eftersom det verkar som jag kommit igång igen=) (Lr iaf 2 inlägg) =)
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0