Ledig...

Så skönt. Nu har vi byt schema på jobbet och då visade det sig att jag ska vara ledig varannan onsdag istället för torsdag. Blev visserligen ingen sovmorgon dag heller fast jag egentligen skulle kunna hat det i 3 dagar nu. Frugan har börjat på ett ntt jobb och har ingenstans att göra av charmtrollet Electra. Självklart ställer jag då upp=)
Så nu har dom ringt på dörren halv 8 varje morgon. Men eftersom  Electra är en liten tröttis så har vi kunnat lägga oss en stund iaf.
Dagen ha börjar bra. Har tränat lite på min nya träningsmaskin som jag äntligen fått=) Får hoppas på att den hjälper lite mot dom överflödiga kilona man lagt på sig sen man blev sambo. Har varit ute en sväng med Electra och hälsat på grannarna=)
Nu är det dags att göra sig iordning för att gå ner på stan och käka med Malin och Karro. Hoppas på att Ingrid gr oss sällskap nu när hon äntligen är i stan.
Annars är väl allt som vanligt. Känner mig lite konstig inombords bara men kan inte sätta fingret på vad det är. Så det är bara att hålla masken och se glad ut..
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0