Mörkt ute...

Åååå va det är mörkt o trist ute..Blir ju deppig bara av det...
Vet som vanligt inte riktigt vad jag ska skriva men känner att jag måste skriva efter lite påtryckningar av min fru=)
Idag har jag jobbat till klockan 14..Sen var jag på stan och fikade men Sofie och Holmis..Va tvungen att gå hem efter en stund och laga mat..Vart superhungrig efter den varma chokladen=) Efter maten tog jag tag i mig själv och ställde mig på min stepper, där jag stod i 25 minuter.."Duktigt"=) Måste komma igång o röra lite på mig nu..
Sen tog jag en dusch och till min stora överraskning hade lilla henke skrivit till mig på msn=) Blev sååå glad!!!
För er som inte vet så är Henke en helcool kille som jag träffa på Hc o som bor i tranås..Riktigt rolig är han=)
Annars känner jag mig rätt så nere just nu..Vet inte va det beror på...Vädret är ganska bra o skylla på men...
Kan va att jag håller på att ta tag i saker o att jag måste göra det helt ensam..Jobbigt...Vore lättare att ha nån att dela det med men det här kan jag bara göra ensam..så till alla er som är runtomkring mig just nu..Ha tålamod..Det ska inte alltid vara så här..
puzz så länge

Kommentarer
Postat av: liten

jaa å röra på sig kan men göra med mig på gymmet !!! *påminna*

2007-09-20 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0