Sjuk...

Jahopp..Då va man sjuk då..Har feber och sååå ont i halsen..Orkar inte..Vaknade upp igår med en svullen hals och tänkte: aja, det går nog över under dagen..Men inte..Då kom febern o anföll oxå..Fan. Gick till jobbet 3 timmar eftersom det inte fanns någon annan som kunde jobba..Har varit hemma hela dagen idag och känner mig inte så mycket bättre så imorn blir det att gå till doktorn...
Annars är allt ok..Har haft en super lugn helg för en gångs skull..Va ledig oxå..Har varit hos vänner och tittat på film och ätit god mat typ hela helgen..Jätte skönt att ta det lugnt..Kändes att det behövdes efter ett par helgers partande..Nu ska jag krypa ner i soffan och ringa min fru..
Puzz

Kommentarer
Postat av: Frun

Hoppas du blir frisk till jag kommer hem! =)
I Miss You! Krya på dig!
Jag älskar dig!
Puss

2007-10-16 @ 17:39:41
Postat av: liten

Vi måste va så intima du å ja :P

det e faaan inte roligt å va sjuk.... kom hit i morrn så e vi sjuka ihop!!!

2007-10-17 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0