Måndag igen...

Jahopp, nu va det måndag igen..Suck. Måndagar är verkligen tråkiga. Dels för att man är trött efter helgen och sen så är det så långt kvar till nästa helg=)
Va på Ladies Night i fredags..Var hur kul som hlest..Fan va bra dom är..Vilken show!!!!! Mycket skämt om killar och mycket avklätt=) Men ändå kändes det som om jag bara ville där i från ett tag..Hmmm undrar varför=) Har konstaterat att Sofie och jag måste va dom yngsta tanterna vi vet..Alla gamla låtar dom sjön i fredags kunde givetvis Sofie och jag sjunga med i..Hmmm...Aja lite skadad att ha ett nära förhållande till sin mamma blir man nog..Vill oxå berömma Sofie för den goda maten vi fick innan vi begav oss till cloetta..
Lördagen blev desto lugnare..Va på stan en sväng och sen blev det middag hemma hos mamma på kvällen..
Vill säga stort GRATTIS till Johan och Kicka som fick en Emilia i lördags morse!!! Det är ni värda efter allt!!!
Igår jobbade jag till 3 sen blev det lugnt..Somnade i soffan vid 18 tiden och vaknade till liv 1 timme senare ungefär.
Va inga problem att somna senare sen eftersom jag är en trötter person av mig=)
Ska åka och jobba nu till halv 9 ikväll...Inte så skoj men..
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0