ja jag vet...

jag vet att jag suger på att skriva i min blogg..Jag vet!!!
Har väl inte så mycket att skriva om helt enkelt=)
Vill iaf börja med att säga grattis till Linda och Tedde..GRATTIS!!!
Är så glad för er skull!!
Sen kan jag väl säga att förra helgen var riktigt skoj..Fest tor, fre o lör=)
Den här helgen blir något lugnare eftersom jag jobbar men måste ju gå på Club Session ikväll..
Har redan missat det 2 gånger nu och det funkar ju inte!!! Så ikväll blir det lite förfest hemma hos mig. Slutar ju inte förens halv 9=( Men min fru som är en duktig värdinna får ta emot våra gäster..
Annars är väl livet som vanligt. Upp o ner.. Mår jätte bra vissa dagar medans jag mår väldigt mycket sämre dom andra. Är inne i en jobbig period nu...Suck
När ska det va över???
Är iaf väldigt glad över mina vänner som jag har o att jag har min fru..
Ni gör det hela lite enklare=)
Nu ska jag äta..
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: liten

*klappiklappi* :D

2007-10-06 @ 17:15:10
Postat av: Frun

Pöss! Helgen blev jue bra =)

2007-10-07 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0