Frisk=)

Som vanligt så var det ett tag sen jag skrev av mig.. Var iof soffliggandes hela förra veckan eftersom doktorn konstaterade att jag hade halsfluss.. Fick lite medicin o så försvann den=) Men då kom den elaka förkylningen och hälsade på istället. Så nu går jag omkring o snyter mig hela tiden o så har jag en jobbig hosta..En sån där som gör att man bara låter löjlig när man hostar..Men men, det går väl över det oxå. Ska börja äta lite vitaminer så kanske mitt imunförsvar byggs upp lite=)
Veckan har flugit iväg.Jobbat sen i söndags och sen har jag bara tagit det lugnt. Frugan var ju här tills i tisdags=) Inte för min skull dock=( Utan för att det inte fanns några pengar att åka hem för..Mm så mycket är jag värd=)
Idag har jag varit på stan och shoppat med Henke..Lr rättare sagt han har shoppat och jag har valt vad han ska shoppa=) Riktigt skoj att få va med och handla killkläder igen.
Har mer som jag verkligen skulle vilja skriva om men jag vet inte om det är tid än. Tror jag kommer såra några ifall jag gör det så jag väntar och ser..Tiden får utvisa det...
Känner mig iaf ganksa ok nu mot vad jag gjort..Har pratat ut lite med en som står mig väldigt nära och det känns oerhört skönt..Vill verkligen inte förlora dig på alla plan. Vet att vi en dag kommer kunna prata mer än vad vi gör nu..
Imorn är det ÄNTLIGEN dags för Ladies Night!!!! Ska bli såååå kul..Känns som det var år sen vi bestämde att vi skulle dit..Hur det va får jag skriva om sen så alla ni andra kan bli avundsjuka=)
Puzz på er så länge


Kommentarer
Postat av: Frun

Men hallå, jag skulle ju åkt hem på söndagen å jag va ju hos dig från torsdagen, o så kunde jag faktiskt ha åkt med ngn på söndagen ner hit men valde att stanna i lkpg.. bara för dig.. men visst, jag älskar dig med =)

2007-10-25 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0