Tack till er...

Känns fortfarande konstigt att vår affe är borta men jag har börjat vänja mig vid tanken lite..Är lättast när jag inte tänker alls just nu. Håller på med jobbiga saker som hänt när jag var yngre. Går hos en helt underbar psykolog. Känns skit just nu men känns som att jag börjar bli starkare än nånsin. Ve att jag kommer klara av det tillslut. Får jätte bra stöd av alla er mina underbara vänner!! Vill verkligen tacka er för att ni fortfarande tror på mig efter all tid som jag gått o mått dåligt. Vet att jag kommer resa mig stark ur det här snart! Skriver snart för det är vad jag hoppas på fast jag vet att allt måste fa ta sin tid. Man måste "fejsa" det man varit med om tyvärr..
Vet att det kommer att förstöra en senare i livet annars!
Vill säga stort GRATTIS till Karro och Andreas som ska ha bebis!! ( en pojke tror jag=)
Ni får se till att ni bryter tjej trenden nu=)

Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej babe! Du är grymt saknad! Hoppas det blir bra på riktigt denna gång, det förtjänar du mer än någon annan!! Pussar/Karro fd Blondie

2007-11-16 @ 13:51:34
URL: http://karrolinan.blogg.se
Postat av: liten

ALLT för dig rump.... eller neee va säger ja... stumpan menar ja ju :D

love ya sötiz

2007-11-16 @ 20:13:09
Postat av: Anonym

Tack gumman.. Vi får se hur det blir med att bryta trenden.. men jag tror nog att det är en liten pojk.. Hoppas det går bra för dig.. ses nästa söndag.. kram /Karro

2007-11-17 @ 11:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0