Helgen

Vilken underbar helg det har varit. Har äntligen känt mig på ganska bra humör. Avslutade den jobbigaste peroiden hos min psykolog i fredags, så nu känns det som att allt annat kommer gå mycket lättare att göra=)
I fredags satt vi några hemma hos mig och drack lite. Mankans vän Albin hade med sig sin nya tjej som visade sig va jätte trevlig, söt och rolig.. Trodde kvällen skulle bli seg men ack så fel jag hade. Drog oss in till Blue Heaven vid 1 tiden ungerfär. Tiden gick väldigt fort där ett tag....
Va sådär med folk ute men var rätt skönt faktiskt. Det bästa var när jag skulle gå på toa och Natalie (Albins tjej) följde med.. Som vanligt så ska vi brudar börja prata på toan och det var precis va vi gjorde. När vi suttit där ett tag och kom på att vi var röksugna och skulle ta oss ut gick det mindre bra. Natalie hade suttit i en liten rolig position under hela samtalet så när hon skulle resa sig upptäckte hon att hon satt fast. Jag då som var lite full och jätte trött börjar skratta hejlöst. Kunde inte hjälpa stackarn eftersom jag inte fick någon kraft mellan skratten. Sluta med att hon fick öppna dörren och åla sig ut. Kanske inte låter jätte kul men synen va helt sjukt rolig.. Sen när vi kommer ut så står Albin och Mankan och diskuterar om dom hade blivit dumpade av oss eftersom det visade sig att vi hade varit borta i 30 minuter ungefär=) Skit kul!!!!
Lördagen blev väldigt lugn...Va och handlade lite julsaker med mamma sen somna jag i soffan=)
Idag, söndag har vi varit hos Ingrid och fikat alla tjejor..Va riktigt trevligt!!
Skrev efter fikat sist att det skulle bli baby boom i våran umgänges krets men nu kan jag verkligen säga att det är baby boom på RIKTIGT!!!
Vill säga stort GRATTIS till Malin och Patrik som ska få bebis i juni!!!! Nästan på min B`day=)
GRATTIS på er!!!
Nu på söndag kvällen är jag hemma hos mamma och tvättar..Inte så kul kanske men behövligt.
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: Anna

När är det eran tur att skaffa barn då? ;)

2007-11-27 @ 10:41:24
URL: http://litenbulle.blogg.se
Postat av: liten

ni får allt vänta me bebbe lika länge som mig... ;P

2007-11-27 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0