Fre..

Nu mår jag bättre!!!=) Idag är det fredag och dags för club session igen. Har tagit ledigt imorn så att jag äntligen ska kunna få festa ordentligt och umgås med alla mina underbara vänner=) Av någon konstig annledning så är CS alltid de helger jag jobbar..Känner att man inte riktigt kan släppa loss då...Lilltjejen har kommit på vårat tema för ikväll..Bitchar=) Är ju inte så svårt=)
Lilltjejen: A å så kan vi ju gå runt och va dryga hela kvällen!!!
Jag: Ger henne en liten blick och ett leende. Sen behövdes det inte mer för att hon skulle komma på sig själv och säga: Ok vi är väl som vi brukar va! Hehe du är så söt gums!!
Frugan ska va en "vit" bitch..Hon är ju den av oss som faktiskt är snällast och som ser så oskyldig ut=) Men jag vet vad som gömmer sig bakom..Hehe..
Kommer bli sååå kul..Ska bara se till att klara av arbetsdagen oxå..Är lite segt dom 2 sista timmarna när man vet att alla andra börjat fixa till sig och säkert öppnat första ölen..
Aja ses ikväll alla söta=)
Puzz på er

Kommentarer
Postat av: The white bitch

Yes! The white Bitch is the nice biatch!! Die Biatch, Diiiieee!!!

2007-11-02 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0