Affe

Tänker skriva o berätta om min Affe..Han hade damp men han var världens bästa..Kunde bråka med honom som en bror..Han trodde han va en väldigt liten hund, fast han vägde omkring 50 kg ungefär..Har fortfarande inte fattat riktigt efterom mamma är kvar i uppsala..Så det känns som att han är med henne där och att han kommer hem snart..
Har fått frågor om hur det gick till så jag tänker berätta va jag vet..
Han va ite på landet i uppsala hos vänner till mamma..Han brukade vara där när vi va i uppsala eftersom han har andra hundkompisar där...
Helt plötsligt har han fått dille på att jaga rådjur..Som sagt han va lite knäpp och fick väl för sig att han va jakthund..
Han smet ut från trådgården och sprang iväg..Han har gjort det förut men då fanns det absolut inga stora vägar i närheten..Nu har dom byggt om E4:an..Så det va det som hände helt enkelt..Han sprang upp där...
Har försökt plocka bort hans saker hemma hos mamma men dryter ihop varje gång..Varför????
Min älskade Affe som valp

image3


Kommentarer
Postat av: Emma

Han är såååå söt.. puss på dig hjärtat..

2007-11-08 @ 21:21:49
URL: http://lillsnurr82.blogg.se
Postat av: Elliz

awwwww så gullig!
Så tråkigt att höra :(

2007-11-08 @ 22:38:36
URL: http://ellizen.blogg.se
Postat av: Frugan

Såå söt.. Glöm inte att jag älskar dig! Puss

2007-11-08 @ 23:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0