Trött

Har nu precis slutat jobba, mår precis lika dåligt som förut om inte sämre.Min fur (Christine) har åkt till gbg=( Men hon kommer hem lagom till onsdag då vi ska fira min födelsedag 1 dag för tidigt=) O hon skulle bara våga komma hem sent...Det är hon som ska göra tårtorna=) På torsdag är det min dag och då ska jag först jobba sen blir det o hoppa direkt in i min betty (min rosa bil) som ska ta mig till High Chaparral där jag ska ungås med alla underbara människor..Det som jag är lite ledsen över är att det blir min första club session som jag missar=( Dom andra brudarna får parta för mig med. 
Hoppas på att jag mår bättre snart men det tar nog ett tag..Finns en person som är väldugt arg och det gör så ont i mig.. Fins inget jag kan säga eller göra för att det ska bli bättre och det känns bara skit.. Ska gå o lägga mig nu och gosa lite med Electra..
Puzz

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag kommer snart älskling...

2007-06-04 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0