Skaffat blogg

Jaha, då har man skaffat sig en blogg som så många andra. Är inte den bästa på att skriva ner saker men tänkte göra ett försök med att dela med mig av min vardag. Sitter hos min mamma just nu och väntar på att klockan ska slå två så att man börjar jobba. Tror det är vad jag behöver just nu.
Har suttit i soffan som ett kolli och funderat på vad som betyder nåt och inte.. Har väl inte behandlat alla runt omkring mig rättvist på sista tiden men det har funnits anleningar till det. Aja gjort är gjort och jag kan bara säga att jag mår skit över att det blev som det blev....
Puzz

Kommentarer
Postat av: -

"men det har funnits anleningar till det"
Var det bra anledningar då?

2007-06-04 @ 12:01:15
Postat av: Anonym

Just då var det bra anledningar...

2007-06-04 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0