Hc

Jaha...Nu va det ett tag sen man skrev här..Har inte riktigt haft tid att sitta framför datorn. Har varit på Hc igen=) Det är så grymt skoj att vara där och träffa alla gamla vänner. (o givetvis alla bikers) Va lika ledsen som vanligt kvällen innan vi skulle åka hem. Blev lite ledsnare än vanligt men det berodde på nåt sms och samtal från någon helt annan än dom som var där nere..Men som sagt va bland kompisar så det kändes skönt.. Annars har jag bara jobbat hela veckan. Va iof på stan i onsdags och köpte mig ett par nya jeans så nu har jag dom att vara glad över ett tag=) O fast det är fredag kväll och klockan bara är snart 22 så tänker jag säga go natt!!!
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0