Why??

Den här gången kommer nog inte mycket att låta riktigt klokt..Om man inte känner mig..
Varför sätter sig vissa personer på ens psyke så dant att man inte kan få bort dom?? Har en person i mina tankar just nu..Har suttit o prata med en tjejkompis och kommit fram till att det är sjukt att en människa kan göra så att man begränsar sitt liv med saker man vill göra men inte gör..(för att inte stöta på just den personen) Har sån lust att gå ut o parta lite men törs inte för tänk om...Vet ju hur det gick sist o då mådde jag skit flera dagar efter..Suck..
Fan...Brukar nog inte bli så påverkad att jag bryr mig om va andra tycker men denna gång gör jag det och jag fattar inte varför..Vill bara göra det jag vill och ha kul och glömma alla andra för ett tag..Fan..
Får helt enkelt vänta till helgen och åka ner till hc där jag kan va mig själv rakt igenom och inte bry mig vilka som är där o inte.. Men det är ju inte riktigt samma sak som här hemma men...Gör det bästa av situatuionen för att inte må sämre..
Puzz på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Fresa

Människor som trycker ner en o får en att må dåligt går fetbort. Lätt att säga "glöm dem och gå vidare", lite svårare att verkligen göra det alla gånger...

2007-08-07 @ 19:40:47
URL: http://fresaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0