vet inte..

Idag har det varit en ganska jobbig dag..Först försov jag mig..Inte så mycke så jag hann ju i tid till jobbet men ändå..Där var det lugnt som satan..Märks att alla har semester.Fick sluta 1 timme tidigare pga det=) Det va väldigt trevligt eftersom då hann jag äta lunch med Soffa...Blev jätte god kebab i malmslätt..Mums.. Sen har jag tvättat och städat klart i lägenheten.Skönt att det är klart iaf.. Sen kom det riktigt jobbiga..Tog itu med lite saker jag kanske skulle gjort för länge sen men det är svårt att släppa taget.. Vill verkligen släppa taget men är så jävla rädd att jag kommer att falla ner i en sån deppression då att jag inte tar mig upp igen..Men nu har jag släppt lite och det känns både bra och som sagt skit jobbigt.. Men jag vet att jag klarar det här..Och till den person som det här berör: DU kommer alltid att va min klippa!!! Men det kanske är bäst så här?! Eller jag vet inte..vet inget just nu känns det som...
Puzz o go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0