Mycke åka blir det....

Ja hopp..Nu va det det här med att se till att skriva här..Är sjukt dålig på det..Men å andra sidan har jag haft fullt upp senaste tiden.. Va ju nere på Hc på bike meet..sen fick min fru och jag för oss att vi skulle åka dit över midsommar.. Köpte med oss lite god mat och fixade snapsvisor..Alkoholen stod de andra för och det blev ganska mycke sånt=) Hade sjukt kul iaf..Skönt att umgås med folk som inte ställer några konstiga frågor eller kräver saker av en..Sen va det dags att åka hem eftersom plikten kallade..Men sen va vi nog hemma i 2 dagar eller nåt innan vi åkte tillbaka och sen har vi varit fram och tillbaka ungefär 3 gånger eller nåt..Finns ju nåt som drar där nere..(Eller va säger du frugan) Mer tänker jag tyvärr inte säga pga att jag vet vilka människor som är inne och läser..Men till er andra: Är det nåt ni vi ll veta så ring bara=) Mycke skvaller blir det...
Sen har min fru fått ett sommarjobb som tyvärr ligger i vår storstad=( Kommer bli äckligt tomt här utan henne men jag och electra får helt enkelt se till att överleva...Fast jag är lite glad eftersom hon åker imorgon bitti istället för ikväll..SÅ nu får vi en sista natt tillsammans=)
Fast förhoppningsvis tar det bara en vecka innan vi ses igen..Har planerat att åka till den stora staden och gratta frugan iaf...
Nä nu ska jag gå och ta ett bloss..
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0