Jobb

Då sitter man hemma hos mamma och väntar på att man ska börja jobbet..(som så många andra gånger)
Är kattvakt till vidare, mamma är i uppsala för att få min köra Betty lagad..Stackars henne...=(
Helgen har varit lugn..Har jobbat och sovit..Är trött hela tiden..Vet inte va det beror på..Kan kanske va alla resor fram o tillbaka..vem vet=) Hade tänkt att åka ner till hc på tor men får se om min Betty är klar då..Kommer en skit duktig kille som ska spela så det vill man ju inte missa..Sen finns det ju speciella människor som jag vill träffa igen oxå=)
Annars händer inte så mycket just nu..Väntar på att min semester ska börja så jag kan leka livet ett tag=) Blir väl nån road trip iaf!! Sen ska ju frugan flytta=( Så det blir mycke ett tag där men ....
Ha det bäst så länge..
Puzz på er
(Puzz till dig Crille)


Kommentarer
Postat av: jaanet

haf jobbar å sover jag med bara.. :(

2007-07-29 @ 11:21:47
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0