Hemkommen

Jaha, nu va man hemma ytterligare en gång..Denna gång har man varit i våran fina storstad. Åkte ju upp för att fira frugans födelsedag, hur kul som helst=) Onsdagen blev lite rörig först när alla skulle se till att komma till rätt plats, hem till Frugan alltså..Så en del fick helt enkelt lägga stoltheten åt sidan och ta hjälp av dom som kunde vägen..Sen va det party=) Kom tillslut iväg till Göta Källare! Grymt säger jag bara..Fan va Ultraform är bra..Tycker om de andra som spela oxå men grabben är bara 19 år!!! 19!! Han har en bra karriär framför sig=)
Torsdagen blev ganska lugn..Stanna inne hela dagen eftersom vårat sommarväder är så underbart med allt regn. Mot kvällen klarna det upp och då blev det att gå en promenad. Va och titta på en liten konst utställning av Natur fotografen Stev Bloom...Vilka bilder säger jag bara..Rekommenderar alla som har vägarna förbi att stanna upp o titta.. Sen var vi och tiita vart det är lilla frugan jobbar..Shit alltså!!! Stockholms finaste restaurang va det..O dyr=)
Så på det hela taget kan jag ytterligare en gång säga att jag haft det så j-vla kul o underbart..
Saknar dock redan alla!!!!
Nähä nu är det dags att sova som vanligt så att man orkar upp när plikten kallar imorn..
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0