Helgen förbi

Jahopp, då va denna helg över..Och som alla andra helger går den över väldigt fort. Har varit ledig iaf..I fredags kväll umgicks jag med min syster och mamma..Var väldigt trevligt..Tog det lugnt och satt på balkongen och snacka skit.I lördags var det full rulle hela dagen..Först skjutsa ja mamma och syster till tåget så att dom kunde åka till uppsala, sen var jag på stan med Sofie och som vanligt tar det mycket längre tid än va vi hade räknat med=) Sen va det bara att åka till mamma och ta ut hundarna.Affe skulle få träffa sin lek kamrat uppe på fotbollsplan. Det tyckte han var jätte kul och jag tyckte det var mindre kul med tanke på att båda hundarna mejade ner mig=) Va jätte halt i gräset eftersom det regna så jag flög ganska rejält och skadade min axel lite..Aj aj.. Sen var det dags att åka och fira min kära arbetskamrat som fyllde 50!! Grattis igen! Där blev det lugnt med lite småprat och mat.Sen va det bara att åka hem igen och byta om för en liten fest hos LInda och Tedde..Var ioförsig bara jag och Linda där men det var skit skoj ändå! Vi skulle ha tagit oss till en annan fest men som vanligt blev klockan för mycket..Förstår inte riktigt hur tiden kan försvinna sådär=)
Sen blev det utgång=) Var jätte kul tills jag träffa på vissa människor=( Trodde inte att jag skulle reagera som jag gjorde men... O trodde inte den personen skulle reagera som han gjorde heller..Förstår mig inte på en del människor..Va är det för fel på er?? det som hänt händer nästan alla så Get over it och betee er som vuxna!!Som tur är finns det andra ställen att gå till så Linda och jag beslutade att förflytta oss..Gick till Platå istället..Har aldrig varit där förut men det visade sig att det va ett skojigt ställe=) Hade skit skoj dom sista timmarna innan stängning..
Sen blev det att gå hem till Linda och vänta på Tedde som va så otroligt snäll så att han skulle skjutsa hem mig till mamma...Och i sängen hamna jag ungefär vid 5..Zzzz...
Söndagen blev otroligt lugn..Vaknade och upptäckte att alkoholen tar bort smärta!!? Hade massa ont i axeln när jag vaknade iaf..
Nu är det iaf måndag och plikten kallar så
Puzz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0