Grattis frugan!!!

Imorn fyller min älskade fru år!! GRATTIS till henne. Skriver det idag för att jag inte kommer ha tid imorn då jag ska åka till henne=) Kommer bli så sjukt kul. Blir Anna, Cissi och jag i en bil..Sen kommer några från Hc och sen har vi ju våran Madde som oxå flytt till storstan. Va jag längtar nu... På dagen blir det nog lite lugnt så att vi kan ladda innför kvällen som kommer utspela sig på en trance fest med massa hardstyle=) Om vi nu kan få med alla dig."hoppas". Har ju några omkring oss som inte uppskattar den musiken lika mycket som frugan och jag. Men dom får stå ut för en kväll.
Annars är livet sig ganska likt.. Jobbar, sover o jobbar lite till.. Sen har jag fortfarande samma diskussioner med människor omkring mig som jag hade för en månad sen..Så det känns som allt står still..
Det mesta jag säger kommer helt enkelt ut helt fel..Önska jag kunde vrida tillbaka klockan ibland..
Så om det är någon som uppfunnit en tidsmaskin, hör gärna av er till mig då=)
Men men...Bara o blicka framåt o hoppas framtiden blir bättre..O som det ser ut innför morgon dagen så kommer den bli Jätte bra..
Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0