Jahopp...

då var det fredag igen..Veckan har gått fort..Hade min pappa här från måndag till onsdag, sen kom frugan hem i onsdags=) Det va så kul att träffa henne igen, känns som det är en evighet sen vi sågs. Efter jobbet i onsdags var det bara att åka hem och fixa till sig o sen åka till norrköping..Club AQUA!!!! Fast vi han med att sitta hemma hos mig först, frugan,geas o söta jana=)Fan va skoj det va..Kul att träffa alla människor igen..va ju ett tag sen sist.. Fick dansa av mig ordentligt plus att jag fick bråttas med brudarna lite igen=) Bison när hon blir full alltså...Behöver jag säga mer..Hade en trelig stund i en av fotöljerna..Finns nog ganska mycket bild bevis på det för er som missade det=) Synd om Christine som fick va underst bara och Lindas hottisar som töjde ut sig=) Men men så är det när vi möts på ett o samma ställe...
Nu sitter jag hos mamma och ska äta lite lunch för att sen bege mig till jobbet..3 dagar kvar sen så har man semester..Längtar..Åker ner till hc igen på söndag efter jobbet med mamma..Ska hjälpa till på hotellet medans de andra blir fulla..Så blir nog kvar där 1 eller 2 dagar. Sen börjar livet med att slappa, slappa och slappa..O när jag tröttnat på det får vi se=) Nån som har lust att göra nåt kul dom kommande 3 veckorna så är det bara att höra av er..
Nä nu blir det köttbullar och makaroner..
Puzz så länge

Kommentarer
Postat av: liten

ja jobbar te den 17e sen ska ja me slappa... :D

2007-08-10 @ 14:17:33
Postat av: Frun

Det va ett tag sen du skrev här..hmm.. å skyll inte på att du inte haft internet för det har inte jag heller haft på nån månad eller så =) Pussss

2007-09-11 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0