Hello!!

Idag är en bra dag=) Har min pappa här som jag inte träffat sen i julas=)
Tog ledigt dagen till ära..Eftersom vädret har varit underbart så har vi varit i varamon o glassat lite..Sen har vi varit på ikea och handlat lite prylar..Nu sitter vi hemma hos mamma o väntar på att maten ska bli klar..
Måste skriva lite om helgen oxå som har varit helt galen..Va med på en utmaning i fredags som slutade i att lilla linda va alldeles för full..upptäckte jag dagen efter när jag satt med Janiina och fick höra va vi hade gjort=) Går inte mer in på det..Kan finnas känsliga personer som läser denna..
Sen har vi ju Patrik!! Tack för att du finns gubben!!!Har så j-vla kul ihop med dig!! (Förutom när vi blir osams)
Orkar inte skriva mer nu..Tar det en annan dag, kom på att jag kanske ska vara lite social med dom andra oxå..
Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0